«Відкриваємо таємниці космосу»

За рішенням Міжнародної авіаційної федерації (ФАІ-«Federation Aeronautique Internationale-FAI»), 12 квітня відзначається, як Всесвітній день авіації та космонавтики.
У цей день, 12 квітня, в 1961 році майор Юрій Гагарін на космічному кораблі «Восток» вперше в світі здійснив орбітальний обліт Землі, відкривши епоху пілотованих космічних польотів. Він зробив один виток навколо земної кулі, який тривав 108 хвилин.
Саме на відзначення цієї події центральна міська бібліотека імені Костя Солухи організувала для студентів коледжу культури та мистецтв віртуальну мандрівку «Відкриваємо таємниці космосу».
Метою заходу було ознайомити студентів з історією розвитку космонавтики, розширити світогляд та поглибити їх знання в області космонавтики і авіації, розкрити значення дослідження космосу в житті людини та привити цікавість до пізнання космічних просторів.
Учасники заходу ширше дізнались про історію освоєння космічних просторів людством та розкривали своє уявлення про Всесвіт, обговорювали значний внесок українських учених у розвиток космонавтики. Далі здійснили віртуальну мандрівку в блакить земної атмосфери «Все про космос».
Розкриттю теми допомагала пізнавальна бліц-вікторина «Цей загадковий світ космосу». Віртуальна мандрівка принесла усім присутнім чимало задоволення та корисної інформації.

Вам також має сподобатись...